Prioritățile unui antreprenor pe timp de pandemie

Pandemia a schimbat regulile în mediul business, indiferent de profilul acestuia. Pentru a putea rezista și pentru a putea avea productivitate ridicată și un mediu optim pentru angajații săi, un angajator trebuie să respecte anumite reguli la nivel de companie.

Curățenie birouri

Menținerea unui grad crescut de curățenie este esențială indiferent de starea epidemiologică la nivel național sau global. Curățenia în birouri ar trebuie să fie prioritară pentru orice angajator deoarece îi aduce multe beneficii:

-productivitate în rândul angajatorilor: angajații care își desfășoară activitățile în birouri curate sunt mult mai productivi, deoarece se bucură de un aer curat, de spații de lucru comune ordonate.

-clienți mai mulți: biroul este practic cartea de vizită a unui angajator, iar curățenia acestuia spune multe despre modul în care antreprenorul își tratează propriul business și respectul pe care îl oferă clienților și angajaților.

-sănătate în rândul angajaților: spațiile de lucru comune, dar și individuale ale angajaților pot crește riscul de îmbolnăvire în rândul acestora dacă nu sunt curățate corespunzător. Conform studiilor, locurile care necesită atenție ridicată din partea firmei de curățenie într-un birou sunt: clanțele, întrerupătoarele, telefoanele, grupurile sanitare, bucătăria, echipament pc (mouse, tastatură, căști audio), etc.

Serviciul de curățenie birouri poate să fie realizat atât de către o persoană angajată cât și de către o firmă de curățenie profesionistă. Pe timp de pandemie, cea mai bună alegerea este contractarea unei firme de curățenie specializată pentru că are experiență și instruire de top. În plus, o firmă de curățenie va știi care sunt zonele care necesită atenție sporită pentru a avea un mediu sigur și curat. Atunci când alegeți firma de curățenie, mizați pe o firmă de curățenie care folosește produse de curățat bio pentru a avea și mai multă grijă de către angajații dumneavoastră.

Indiferent că alegeți să lucrați cu un angajat propriu sau alegeți să apelați la un serviciu profesionist de curatenie birouri, trebuie să aveți în vedere ca toate spațiile din birou să fie bine întreținute în fiecare zi.

Dezinfectare și igienizare

Curățenia este mandatară, dar dezinfectarea și igienizarea pe timp de pandemie reprezintă clar o prioritate. Aceste două sarcini trebuie să fie efectuate înaintea venirii angajaților la birou și după plecarea acestora cu ajutorul unor soluții speciale de dezinfectat. În acest sens, vă asigurați că spațiul dumneavoastră este propice pentru desfășurarea activităților.

Aerisirea

Nimic nu este mai nesănătos decât o cameră neaerisită. Creierul nu mai este atent, productivitatea scade, riscul de îmbolnăvire crește. Este necesar să vă asigurați că aveți un birou aerisit corespunzător în fiecare zi. De cele mai multe ori, aerisirea se efectuează dimineață, dar într-un birou cu multe suflete prezente, o puteți face de fiecare dată când simțiți un aer greu și un miros neplăcut.

Curățare mochete și covoare

În procesul de curățenie, un angajator trebuie să aibă în vedere curățarea în profunzime a mochetelor și /sau covoarelor cu regularitate, mai ales dacă este un birou cu flux crescut. Această sarcină trebuie efectuată de către specialiști cu aparate profesionale și soluții speciale.

Lasa un comentariu