Simplu ghid pentru crearea noilor obiceiuri în noul an

Este un an nou și mulți dintre noi încearcă să facă schimbări pozitive în viață.

Cel mai bun mod de a face acest lucru nu este prin a face rezoluții, ci prin crearea de obiceiuri care se vor menține pe termen lung. Dacă doriți să concurați la un maraton, formați obiceiul de a alerga zilnic. Dacă doriți să scrieți un roman, formați obiceiul de a scrie. Dacă doriți să fiți mai atenți, formați-vă obiceiul meditației.

Desigur, acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut – doar formează obiceiuri noi, fără nici o problemă! Prin urmare, în acest ghid, voi stabili pașii cheie pentru a forma obiceiurile care vă vor schimba viața.

Pași pentru crearea unui obicei
Alegeți un obicei pozitiv. Vă recomand să găsiți obiceiuri noi, pozitive, în loc să începeți să renunțați la un obicei prost. Dacă vrei să renunți la mâncarea nesănătoasă … să te concentrezi pe crearea obiceiului de a consuma mai multe legume. Obiceiuri pozitive bune: meditație, citit, scris, exerciții, consumul de legume, jurnalizare, folosirea aței dentare.
Un obicei la un moment dat
Cu toții avem o listă de multe de obiceiuri pe care ne-am dori să le schimbăm – și chiar acum! Dar, din experiența mea, cu cât mai multe obiceiuri pe care le faci dintr-o dată, cu atât mai puțin probabil apar șansele de succes. Chiar și un obicei la un moment dat are foc și energie! Trebuie să credeți acest lucru: a face un obicei la un moment dat este de departe cea mai bună strategie pentru orice, dar cel mai bun dintre obiceiuri.
Pașii mici au succes
Oamenii subestimează importanța acestui lucru, dar împreună cu un obicei, este probabil cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a vă asigura succesul. Începeți cu pași mici. Meditați timp de 2 minute pe zi în prima săptămână (creșteți cu 2-3 minute pe săptămână numai dacă sunteți consecvent în săptămâna anterioară). Începeți să măriți timpul la 5-10 minute pe zi, nu 30 de minute. Mănâncă o mică porție de legume la o masă, nu încercați să vă schimbați întreaga dietă dintr-o dată. Începeți cât puteți de puțin și creșteți doar treptat, atâta timp cât rămâneți consecvent. Pași mici permit minții să se adapteze treptat și este cea mai bună metodă de departe.
Configurați mementouri
Lucrul care îi face pe oameni la începutul unui nou obicei este să-și amintească să îl facă, în primul rând. Nu vă permiteți să uitați! Creați mementouri vizuale în jurul cărora doriți să vă amintiți (de ex .: în bucătărie, pentru obiceiurile de legume sau o notiță în oglinda de la baie pentru folosirea aței dentare), împreună cu mementouri digitale de pe telefon și calendar.

Încearcă să fii cât mai consistent posibil. Cu cât sunteți mai consistent, cu atât mai bine. Resistați-vă să vă retrageți obiceiurile proaste și faceți-vă politica de a începe doar atunci când ați spus că o veți face, în loc să vă răsfățați cu modelul vechi de „Voi face mai târziu”. Acesta este un obicei vechi pe care doriți să se recalifice imediat.
Revizuiți și ajustați regulat!

Lasa un comentariu