Sfaturi pentru a urma un program de fitness vara aceasta

Vara semnalizeaza venirea zilelor insorite dupa o perioada lunga de vreme instabila. Este important, daca vrei sa te bucuri de o vara in care sa fii activ fizic, sa incepi cu anumite exercitii usoare si sa progresezi treptat catre activitati fizice mai grele. Acest lucru te va ajuta sa iti pregatesti corpul si mintea pentru programul de exercitii fizice. Scurtele programe de exercitii, la inceput, te vor ajuta de asemenea la prevenirea durerii.

Iata cateva sfaturi simple care te ajuta sa fii in forma vara aceasta:

Stabileste un program realist

Daca nu te-ai angajat intr-o multime de activitati fizice in timpul iernii, este recomandabil sa stabilesti un program realist de exercitii pentru primavara. In timp ce un program te va ajuta sa urmaresti planul pe care il stabilesti, daca urmezi un plan realist, vei evita anumite frustari. Asigura-te ca programul tau te va incuraja sa stabilesti o anumita rutina.

Gaseste modalitati de a fi activ in fiecare zi

Identifica activitatile pe care ti-ar placea sa le intreprinzi astfel incat sa nu iti oferi scuze pentru lipsa programului de antrenament. Exista numeroase activitati din care poti alege, precum mersul pe jos, jogging, coarda de sarituri, angajarea in diferite sporturi, ridicarea de greutati etc. Alegerea activitatilor distractive te va ajuta sa exerzezi mai bine. Iti poti lua si un partener de fitness cu ajutorul caruia sa tii evidenta activitatilor, programului si duratei de executie a fiecarui antrenament.

Hidrateaza-te corespunzator

Este posibil sa transpiri mai mult atunci cand te angajezi in activitati fizice, un factor care va necesita sa te hidratezi corespunzator. Daca nu bei cantitatea necesara de apa, poti ajunge sa ai crampe musculare si sa fii obosit. Expertii recomanda sa bei in jur de 2 litri de apa zilnic. De asemenea, trebuie sa bei putina apa dupa o sesiune de antrenament viguroasa.

Incearca sa consumi mai multe alimente integrale

Consumul unei alimentatii sanatoase nu numai ca te mentine in forma, ci are capacitatea de a te revigora. Consuma alimente integrale precum cerealele integrale, peste, nuci, fructe proaspete si legume.

Convinge un prieten sa se antreneze cu tine

Exercitarea exercitiilor cu un prieten sau cu o echipa te va ajuta sa te simti mai responsabil si mai angajat. Obtinerea unei persoane care are obiective similare cu ale tale te va ajuta sa respecti de asemenea planul de antrenament.

Nu te baza pe ceea ce iti spune cantarul

Se stie ca muschii cantaresc mai mult decat grasimea. Aceasta inseamna ca este posibil sa nu pierzi greutatea pe care o astepti, chiar daca vei aparea mult mai tonifiat.

Lasa un comentariu