Iarna asta este un must sa arati bine!

Un prim pas simplu pentru diminuarea retentiei de apa este inlocuirea alimentelor din dieta bogata in sodiu cu alternative cu continut redus de sodiu. Cele mai recente linii directoare privind dieta recomanda ca oamenii sa nu consume mai mult de 2.300 de miligrame de sare in fiecare zi, dar media americana consuma de obicei peste 3.400 mg pe zi. Prea multa sare din dieta dvs. (mai ales atunci cand este cuplata cu consum redus de apa si fara exercitii fizice) poate determina retentie imediata a apei. Acest lucru se intampla deoarece corpul dumneavoastra trebuie sa-si mentina raportul sodiu-apa pentru a functiona corespunzator, astfel incat acesta se va mentine la apa atunci cand mancati sare in exces. Pentru a preveni aparitia unui varf in greutatea apei, mentineti consistenta aportului zilnic de sodiu, astfel incat sa nu va indepartati de ceea ce corpul dvs. considera a fi un interval „normal”. Un studiu a descoperit ca retentia de apa creste daca modificati brusc sau drastic cantitatea de sodiu pe care o consumati.

Exercitiul regulat este o solutie buna pe termen scurt pentru pierderea greutatii apei. Pulverizarea apei prin exercitii zilnice va ajuta sa pierdeti tot lichidul in exces acumulat in corpul dumneavoastra rapid. Cantitatea medie de pierdere de lichid in timpul unei ore de exercitiu este intre 16-64 uncii, in functie de intensitatea antrenamentelor si de caldura. In timp ce exersati, corpul dvs. filtreaza, de asemenea, multa apa in muschii dvs., ceea ce reduce cantitatea de apa din afara celulelor. Exercitarea imbunatateste, de asemenea, fluxul sanguin si circulatia, care ajuta la reducerea acumularii de lichide in corpul dumneavoastra, in special in picioare si picioare. Ultimul ghid pentru plimbari pentru exercitiul de scadere in greutate poate reduce retentia de apa chiar mai mult prin arderea prin glicogenul stocat. Dar inlocuirea fluidelor pierdute dupa activitatea fizica este esentiala pentru a evita deshidratarea. Asociatia Americana de Heart recomanda ca in fiecare saptamana sa exersati 2,5 ore de exercitii fizice pentru a va mentine corpul activ si pentru a impiedica dezvoltarea fluidelor.

Una dintre cele mai bune metode de a preveni greutatea apei este sa ramana hidratata. Daca va mentineti organismul deshidratat in mod constant, fara a bea suficienta apa, corpul se pregateste sa se epuizeze prin a mentine mai multa apa. De asemenea, dupa cum sa mentionat anterior, starea bine hidratata este buna pentru ficat si rinichi, ajutand excesul de sare si apa sa fie spalate din corpul dumneavoastra. Daca bei o cantitate suficienta de apa in fiecare zi, corpul o va folosi si o va scapa corespunzator.

Este, de asemenea, o idee buna sa manance alimente hidratante. Asigurati-va ca mesele contin fructe si legume umplute cu apa pentru a va ajuta sa ramaneti hidratate si pentru a scadea balonarea. Alimente cum ar fi pepene galben, pepene verde, telina, sparanghel si verde cu frunze sunt alimente sanatoase care contin o cantitate mare de apa. Adultii ar trebui sa bea aproximativ doua litri de apa in fiecare zi. O modalitate usoara de a incepe acest lucru este inlocuirea bauturilor zaharoase cu apa pura. Nu uitati sa va mariti aportul de apa daca faceti exercitii fizice sau daca va aflati in vreme calda. Aflati cum sa pierdeti greutatea in apa in mod natural si cum sa pierdeti cateva kilograme inainte de un eveniment. Una dintre cele mai bune metode de a preveni greutatea apei este sa ramana hidratata. De asemenea, este bine pentru ficat si rinichi, ajutand excesul de sare si apa sa fie spalate din corp.

Lasa un comentariu