Ghid pentru un somn mai bun

Uneori mă întreb dacă sunt enervant pentru că vorbesc atât de mult despre somn bun, dar chiar și când vorbesc cu cititorii despre asta, se pare că aproape nimeni nu acordă prioritate somnului și că nu are un somn odihnitor. Acest lucru este uimitor pentru mine, deoarece este de fapt un mod destul de plăcut și ușor de a obține un impuls imens în viața ta.

De această dată, în loc să extrag numeroasele virtuți ale somnului corect, m-am gândit că aș împărtăși modul în care o fac.

De departe, cel mai important este să te culci și să te trezești aproximativ la aceeași oră în fiecare zi, fără ceas deșteptător. Dacă faceți deja asta, probabil sunteți într-o formă bună.

În aceste condiții, veți dormi în mod natural undeva între 7-9 ore. În medie 8 ore sunt suficiente, deși orice noapte dată variază între 6-10.

Nu trebuie să considerați ca timpul de somn să fie pierdut, atât timp cât este în acest interval. Gândiți-vă la acest lucru ca timp în care investiți pentru a vă îmbunătăți timpul productiv.

Cel mai mare hack pentru a obține un somn bun pe care l-am găsit este să stabilesc un interval fără a privi un ecran cu aproximativ 10 ore înainte de a fi necesar să vă treziți dimineața, dacă există un astfel de timp. Asta înseamnă fără computer, fără telefon și fără televizor. Cred că un Kindle cu cea mai mică luminozitate este în regulă sau puteți obține un Aura Kobo One, care poate avea un fundal galben-portocaliu în loc de albastru.

De asemenea, prin automatizare, îmi reglez luminile pentru a fi foarte slabe în jurul casei. Folosesc becuri Philips Warm Glow, care transformă o culoare mai caldă atunci când sunt întunecate.

Puteți citi în această perioadă, vă puteți curăța casa, puteți juca jocuri de masă, puteți doar să stați și să priviți la perete. Nu trebuie să te culci. Dar fără lumina și stimularea dispozitivelor dvs., veți ajunge probabil să adormiți destul de repede.

Asigurați-vă că camera dvs. este extrem de întunecată. Puteți folosi perdele care nu lasă lumina să pătrundă și chiar puteți renunța la luminile LED din dormitor.

Dacă nu puteți adormi, realizați că nu contează de fapt. Eu și cu prietenii mei am urmărit acest lucru și se dovedește că doar culcatul într-o cameră întunecată este aproape la fel de odihnitoare ca somnul, cel puțin atunci când vine vorba de productivitate. Știind acest lucru, în mod ironic, ușurează și adormirea.

Când te trezești, încearcă să te expui la lumina strălucitoare, în special la lumina soarelui. Acest lucru te ajută să te trezești și, de asemenea, te ajută să-ți stabilești ritmul circadian. Dacă bei ceai sau cafea, consumă-l cât mai devreme din aceleași motive. De asemenea, asigurați-vă că beți apă, deoarece fiind sub-hidratat vă poate obosi.

Nu schimbați programul în weekend. Dacă alegeți să faceți acest lucru, faceți doar să adormiți mult mai greu în celelalte cinci zile. Ceasurile circadiene nu iau sfârșit de săptămână, chiar dacă tu da.

Nu luați medicamente pentru somn. Unii oameni par să creadă că melatonina este în regulă, dar sunt foarte sceptic că sunt bazată pe ceva pentru o activitate umană atât de importantă precum somnul și nu l-ar lua personal niciodată.

A avea un program de somn bun este un avantaj masiv în aproape toate domeniile vieții, este foarte plăcut și chiar nu este atât de greu. Încercați sfaturile din acest articol timp de o lună și aș fi foarte surprins dacă nu ați observat o diferență marcantă dacă aveați anterior un program neregulat.

Lasa un comentariu