Frumoasa provocare a dimineților: creați o rutină sacră a dimineții

Zilele noastre sunt pline de haos, ocupație și zgomot – adesea cu foarte puțin timp pentru activitate intenționată, liniște, solitudine, atenție.

Dar putem crea în mod intenționat acel spațiu minunat pe care îl dorim.

Este vorba despre crearea unui spațiu pentru meditație, reflecție, mișcare, scris sau orice altceva pentru care doriți să aveți loc în viața voastră. Și găsind spațiu dimineața pentru asta, un spațiu sacru care profită de lumina liniștită și frumoasă a dimineții.

Iată cum funcționează provocarea:

Săptămâna 1: Alegi un lucru de făcut dimineața și te trezești cu puțin timp înainte să îl faci. Vor exista instrucțiuni suplimentare pentru această primă săptămână, dar ideea este că trebuie să vă relaxați. Nu trebuie să aveți rutina „perfectă” de dimineață pentru a începe ziua. În orice caz, săptămâna aceasta ar putea fi cu doar 5-10 minute mai devreme decât timpul obișnuit de trezire (20 de minute cel mult). Deci, alegeți o sarcină mică pentru a se încadra în acest timp. Lucruri pe care le-ați putea alege ca un singur lucru de făcut: meditație, scris, yoga, scris în jurnal, citit sau chiar ceva ce vă place să faceți în viața voastră. Nu puteți folosi timpul pentru a sta pe telefon sau pentru a naviga pe internet.
Săptămâna 2: Alege un al doilea lucru pe care îl poți face dimineața și te trezești puțin mai devreme decât săptămâna trecută. Din nou, trezește-te doar 5-10 minute mai devreme. Alege o altă sarcină mică. Acum ne trezim cu 10-20 de minute mai devreme în fiecare zi și facem două sarcini mici.
Săptămâna 3: Faceți acest spațiu sacru și minunat. În loc să vă treziți mai devreme și să faceți o a treia sarcină, săptămâna aceasta veți avea nevoie de ceva timp pentru a vă adapta la noul timp de trezire și pentru a vă face timp sacru în care sunteți atenți la voi.
Săptămâna 4: Te trezești puțin mai devreme și probabil alegi un al treilea lucru de făcut. La fel ca în primele două săptămâni, vă veți trezi puțin mai devreme (5-10 minute) și alegeți un al treilea lucru pe care să-l faceți pentru rutina frumoasă a dimineții. Veți continua să vă exersați spațiul și timpul sacru și atenția din săptămâna precedentă.
Deci este atât de simplu … trezește-te încet puțin mai devreme în fiecare săptămână (pentru 3 săptămâni) pentru a face spațiu pentru ceva ce ți-ar plăcea dimineața. Și petreceți puțin timp, făcându-i un spațiu sacru în care faceți exerciții minunate.

 

Lasa un comentariu