Este administrarea de prea multe medicamente periculoasa?

Luarea unui supliment probiotic este in general sigura si are foarte putine riscuri sau efecte secundare. Dar unii oameni pot experimenta simptome usoare digestive, dureri de cap sau o crestere a nivelurilor de histamina. De multe ori, aceste efecte secundare se diminueaza dupa o saptamana sau doua de utilizare probiotica consistenta.

Probioticele pot fi periculoase pentru persoanele care prezinta anumite alergii sau boli grave si, in aceste cazuri, trebuie evitate. Asigurati-va ca consultati medicul inainte de a lua suplimente probiotice.

Care este cel mai bun mod de a lua un probiotic?

Suplimentele probiotice sunt disponibile in mai multe forme, cum ar fi pulberi, capsule si lichide. In functie de motivul pentru care le-ati luat, o metoda poate fi mai buna decat una pentru sistemul digestiv.

Acestea fiind spuse, luarea lor in forma de capsula este cea mai convenabila pentru majoritatea oamenilor. Daca sunteti ingrijorat, adresati-va medicului dumneavoastra pentru a primi o recomandare personalizata cu privire la cel mai bun mod de a lua probioticele.

Cat timp trebuie sa iau un probiotic?

Raspunsul la aceasta intrebare depinde de motivul pentru care ii luati. De exemplu, daca intampinati probleme digestive, este posibil sa doriti sa luati probiotice pe termen nelimitat pentru a mentine un aspect sanatos.

Daca tocmai ati terminat o runda de antibiotice, ati putea dori doar sa le luati pentru o perioada scurta de timp. Din nou, este recomandabil sa discutati cu medicul dumneavoastra pentru situatia dvs. specifica.

Nu toate marcile de iaurt contin culturi active de probiotice vii si fiecare contine diferite specii si tulpini de probiotice.

Daca mananc iaurt, mai am nevoie de un probiotic?

Raspunsul scurt este da. Nu toate marcile de iaurt contin culturi active de probiotice vii si fiecare contine diferite specii si tulpini de probiotice. In ceea ce priveste t iaurturile care contin culturi vii active, cantitatea acestor culturi vii si active variaza foarte mult. In mod ideal, iaurtul va veni cu o eticheta care sa mentioneze in mod clar tulpinile de bacterii pe care le contine, precum si numarul de CFU – dar consumatorii nu sunt atat de norocosi. O alta problema este ca doza de probiotice in iaurt este mai mica pentru fiecare portie decat ar putea fi cu usurinta obtinuta cu un supliment, iar o multime de iaurt sunt bogate in zahar, carbohidrati si calorii. Luarea unui supliment probiotic este mai eficienta decat consumul de iaurt si va ofera o idee mai clara despre cantitatea si tipul de bacterii pe care le consumati.

Lasa un comentariu