Două moduri puternice de a crea tipare de a mânca sănătos

În timp ce majoritatea oamenilor doresc să găsească o modalitate de a mânca mai sănătos, sunt împotriva anumitor forțe mai puternice decât le pot înțelege.

Sigur, ne-ar plăcea să mâncăm mai sănătos – dar de ce continuăm să eșuăm? De ce pentru majoritatea dintre noi devine din ce în ce mai greu în timp, în ciuda eforturilor noastre cele mai bune?

Pentru a descoperi o metodă mai bună, trebuie să ne uităm mai întâi la forțele puternice cu care ne confruntăm.

Metoda puternică # 1: Schimbați-vă mediul
Majoritatea forțelor de mai sus pot fi depășite cu o schimbare completă a mediului nostru. Acum, înțeleg că mulți oameni nu au control complet asupra mediului lor (adolescenții, de exemplu sau oameni care trăiesc într-o familie) … dar putem face în continuare unele schimbări care să ne ajute.

Cu cât putem face mai multe astfel de schimbări, cu atât vom face mai bine împotriva forțelor de mai sus. Vedeți dacă puteți face mai multe modificări decât ar trebui să faceți în mod normal – uneori când există voință, există o modalitate de a schimba și mediul.

Imaginați-vă acest lucru: treceți prin viața de zi cu zi numai cu opțiuni sănătoase de mâncare la alegere. Vă puteți pregăti din timp câteva opțiuni de feluri de mâncare sănătoasă. Atunci când vă treziți, luați un mic dejun sănătos după aceea luați o masă de prânz sănătoasă pentru a avea energie la muncă. Încercați să evitați locurile nesănătoase pe care colegii dvs. le aleg pentru a mânca, iar în schimb puteți citi o carte în timp ce savurați delicioasa masă de prânz. Puteți avea gustări sănătoase deja  ambalate pentru după-amiaza când energia dvs. începe să se ducă, iar când ajungeți acasă aveți o cină caldă și sănătoasă pentru a vă încălzi și a vă bucura. Noaptea, aveți fructe pe care le puteți mânca dacă vă este foame.

Odată cu schimbarea mediului înconjurător, în majoritatea cazurilor, veți fi implicit sănătoși. Atunci când nu ai de ales, poți face tot ce poți, fără prea multe griji.

Unele modificări care trebuie luate în considerare în mediul dvs.:

Scapă de toate alimentele nesănătoase din casa ta și înlocuiește-le cu opțiuni sănătoase. Dacă nu puteți face acest lucru în totalitate, faceți tot ce puteți în acest sens. Discutați cu ceilalți din casa dvs. și cereți-le ajutorul lor.
Planificați niște mese sănătoase și pregătiți-le din avans în ziua de duminică.
Poți avea gustări sănătoase la dispoziția ta ori de câte ori ți se va face foame.
Aduceți un prânz sănătos la locul de muncă. Găsiți un loc plăcut pentru a vă bucura de această masă.
Găsiți câteva restaurante cu opțiuni sănătoase la care puteți merge dacă doriți să mergeți cu prietenii.
Pregătiți-vă sau cumpărați ceva sănătos pentru a vă aduce la petreceri sau adunări de familie. Evitați să vă apropiați de lucrurile nesănătoase.
Planificați-vă din timp și luați la voi mâncare sănătoasă atunci când călătoriți.
Acestea sunt doar câteva idei. S-ar putea să apară și altele în timp, dar acestea sunt câteva exemple de schimbare a mediului înconjurător pentru a sprijini o schimbare într-un mod sănătos. Deseori este mai important decât ne putem da seama.

Metoda puternică # 2: obțineți o anumită asistență și responsabilitate
Următorul cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a realiza o schimbare este să organizați schimbările pe care doriți să le faceți ca pe un eveniment social. Puteți chema prietenii, familia și / sau colegii să vă ofere sprijin, să se alăture unei provocări cu dvs. sau să vă ajute să continuați ceea ce v-ați propus odată cu modificările pe care le doriți să le faceți.

Acest lucru este valabil pentru orice obicei, dar este valabil mai ales pentru obiceiurile alimentare. Asta pentru că prietenii, familia și colegii noștri sunt adesea cea mai mare influență asupra noastră atunci când vine vorba de mâncare. Dacă încearcă să ne facă să mâncăm desert tot timpul, ne va fi greu să rezistăm acestui lucru foarte mult timp. Dar dacă mănâncă mâncăruri sănătoase și gustări cu noi sau cel puțin ne încurajează să facem acest lucru, probabil că vom face mult mai bine.

Câteva sugestii aici:
Creați o provocare și vedeți dacă prietenii și familia vi se vor alătura. Sau puteți face o provocare pentru colegii de la biroul dvs.
Obțineți un partener/prieten care poate fi responsabil sau chiar doi și raportați-le ce faceți în fiecare zi. Sau cel puțin în fiecare săptămână.

Lasa un comentariu