Cum scriem pentru SEO?

Originile SEO sunt gravate intr-un content valid, un anumit numar de cuvinte combinate cu un procent de cuvinte cheie directionate si punctate de cateva cuvinte care leaga paginile vizate. In trecut era simplu, usor dar, in general, optimizarea SEO era lipsita de valoare pe termen lung. De atunci, optimizarea SEO si, implicit, tehnicile de optimizare au evoluat si au fost aprofundate prin modalitati dinamice, insa focusate de influenta publicului tinta si a preferintelor sale in redarea unei campanii SEO de succes.

Cuvinte cheie vs. subiecte vs. relatii

A fost un moment in care „densitatea cuvintelor cheie” avea un impact asupra continutului SEO. S-ar putea spune ca acest lucru a fost considerat „cheia” succesului SEO. S-a concentrat foarte multa energie asupra cuvintelor cheie care ar fi cele mai profitabile, dar si asupra aspectelor care vizau cat de des au aparut acestea pe o pagina, unde au aparut pe pagina si despre cuvintele exacte incluse in link. Totusi, aceste atribute nu ar trebui sa fie prima prioritate, fiindca da, sunt importante, dar formula nu este una clar definita. De fapt, utilizarea cea mai eficienta a cuvintelor cheie, acum, este de a ghida pur si simplu subiectele ce urmeaza sa fie elaborate.

Unele indrumari sunt inca de remarcat. Ar trebui utilizat cuvantul cheie din titlu cel putin o data sau de doua ori pe parcursul contentului. Google se uita la mai mult decat utilizarea cuvintelor cheie. Se uita si la sprijinul pentru cuvinte cheie. Puteti vedea acest lucru in rezultatele afisate pentru multe cautari obisnuite. Asadar, nu nu trebuie sa existe ingrijorari cu privire la folosirea oricarei forme potentiale a cuvantului cheie undeva in continutul SEO. In schimb, este necesara o concentrare asidua asupra crearii unui continut care acopera eficient subiectul utilizand cele mai bune cuvinte de asistenta.

Continut suplimentar

Acesta este un aspect despre care nu prea se vorbeste atunci cand vine vorba de optimizarea SEO si trucurile care pot conduce la rezultate mai bune si o pozitionara avansata in rezultatele din motoarele de cautare. Google recunoaste ca poate contribui la o buna experienta a utilizatorului, facand-o parte integranta a unei „pagini de inalta calitate”. Ce inseamna continut suplimentar? Practic, aceasta este orice caracteristica ce este destinata sa ajute utilizatorii sa isi gaseasca drumul spre alte sectiuni ale site-ului, indiferent daca este vorba de un blog sau de oricare dintre produsele disponibile in site, adica nu este vorba numai de legatura cu alte articole.

Continutul suplimentar util trebuie sa fie relevant pentru continutul si scopul paginii si sa ofere utilizatorului ceva semnificativ. Se poate lua drept exemplu de principiu direct principiul YouTube, in sensul in care fiecare pagina de pe acea platforma are 90% continut suplimentar. Utilizatorii se bazeaza pe acesta pentru a descoperi videoclipul urmator, pastrandu-i pe site, explorand tot ce pot. Ca in orice alta privinta, se impune utilizarea ponderata a continutului suplimentar, fiindca prea mult continut suplimentar nu va mai fi util ci, din contra, va „sufoca” utilizatorul printr-o furnizare exagerata de recomandari.

Scrierea la un nivel specific de citire

Una dintre cele mai comune recomandari oferite de platformele de specialitate care ofera servicii de optimizare SEO prin Content Marketing, asa cum este si www.servicii-seo.net, vizeaza nivelurile de citire a continutului. Mai exact, regula este ca respectivele portiuni de continut sa nu fie unele prea elaborate si bogate in termeni de specialitate. Lizibilitatea este cu siguranta importanta, dar oarecum subiectiva. Totusi, un business care are drept specific furnizarea de solutii software extrem de complexe altor companii care dezvolta instrumente si mai complicate va miza pentru un content clar si usor de inteles. Cu siguranta cei care iau deciziile in acea companie vor avea un nivel mult mai ridicat de intelegere a contentului.

Deci, chiar daca Google categoriseste lizibilitatea la un nivel de clasa a 8 – a un factor important de clasificare, este posibil sa nu va ajute sa va convertiti clientii daca stilul de scriere este prea simplist. Prin urmare, aceasta, ca si multe alte elemente vitale pentru optimizarea SEO, trebuie sa ia in considerare atat clientul, cat si motorul de cautare (si apoi sa acorde prioritate clientului).

Producerea de continut care se claseaza bine este in mod clar o parte importanta a procesului de optimizare SEO, fiind vorba si de transformarea vizitatorilor in clienti platitori. Exista SEO in orice context, indiferent daca este vorba de continut sau de conversie. Timpul petrecut pe site si numarul de click-uri se pot optimiza si nivelul angajamentului, iar conversiile pot avea impactul dorit asupra publicului tinta.

Lasa un comentariu