Cauzele nivelurilor de energie scazuta

Te-ai gandit vreodata ca se intampla repede la ora 21:00 si mai ai multe lucruri ramase in lista de sarcini? Adesea, avem prea multe de facut in timpul zilei si nu avem timp sa facem totul. Stiu ca este un lucru pe care eu il intalnesc foarte mult. Este usor sa-ti spui ca orice ai de facut este mai important decat sa urci imediat in pat. Uneori, acest lucru va poate determina sa mergeti la culcare tarziu si, de asemenea, treziti-va devreme, astfel incat sa puteti termina unele sarcini de ultim moment inainte de a incepe in zilele dvs. A nu dormi suficient sau nu dormi prin noapte are consecinte fiziologice asupra corpului care sunt cu adevarat daunatoare pentru sanatatea ta.

Pentru a obtine somnul de restaurare de care aveti nevoie, este important sa nu va petreceti ziua in sezut si sa nu expuneti nici o energie. Trebuie sa aveti o anumita activitate fizica pentru a va ajuta mintea si corpul sa aiba somnul profund de care are nevoie. De asemenea, somnul poate fi intrerupt daca dormiti in timpul zilei sau nu urmati un program de somn de rutina. Somnul in timpul zilei poate perturba ritmul circadian natural al corpului dumneavoastra, care este ciclul de 24 de ore al proceselor fiziologice ale corpului dumneavoastra care sunt modulate de lumina soarelui. Daca corpul tau nu stie cand sa se astepte sa mearga sa doarma, nu reuseste sa gaseasca o rutina pe care sa se poata baza. Daca va simtiti obosit tot timpul, puteti fi in stres, dar puteti lupta cu energie scazuta folosind metode naturale de stimulare a energiei.

Stresul

Daca traiti cu mult stres, nivelul dvs. de energie va fi probabil scazut. In timp ce o multime de oameni traiesc cu multa stres in viata lor, unii stiu cum sa o gestioneze eficient, astfel incat sa nu aiba un impact negativ asupra sanatatii lor. Unele lucruri obisnuite care pot duce la stres, chiar daca nu-ti dai seama ca sunt medii sociale, familia ta si munca ta

Prea multe bauturi energizante

A bea prea multa cafeina, mai ales dupa-amiaza, poate interfera cu siguranta in somnul tau. Bauturile energice au de fapt mai multa cafeina in ele decat o ceasca de cafea si sunt, de asemenea, pline de zahar. Cantitatea mare de vitamina B din bauturile energizante va va oferi o solutie rapida (care duce adesea la anxietate) daca va simtiti ca energia dvs. incepe sa scada, dar va duce la o scadere ulterioara a energiei mai tarziu in cursul zilei.

Nu mananci suficienta proteina

Daca nu aveti proteine de inalta calitate in dieta dvs., este posibil sa aveti niveluri scazute de energie. Daca mancati proteine de inalta calitate care au aminoacizi cu catena ramificata, veti avea mai multe sanse sa experimentati energie sustinuta pe parcursul zilei. Unele alimente care se potrivesc acestei facturi includ pui, peste, oua, fasole lima, grau intreg, porumb si linte.

Lasa un comentariu