Cand este nevoie de optimizare SEO?

Inca de la infiintarea companiei, cei care se afla in fruntea acesteia cauta sa imbunatateasca performantele pe piata in care activeaza, iar in ultima vreme marii retaileri dar si micii afaceristi inclina atentia asupra metodelor mai putin conventionale de promovare, adica online. Totusi, rezultate tin sa dovedeasca tot mai pronuntat ca mediul online este mult mai benefic pentru dezvoltarea armonioasa a unei afaceri, mai ales a uneia nisate, care poate ajunge la publicul tinta doar printr-o abordare specifica si subiectiva, adica drept la tinta.

Probleme comune de marketing care pot fi rezolvate cu SEO

Lipsa unui trafic organic

Daca site-ul are o multime de vizitatori, dar o rata de conversie extrem de scazuta, acest lucru se intampla cel mai probabil pentru ca exista o multime de vizitatori care nu finalizeaza nicio actiune in cadrul respectivului site. Acestia sunt vizitatorii care au cautat ceva complet diferit de ceea ce oferiti sau au dat accidental peste site-ul respectiv. Prin optimizarea SEO, se poate creste cantitatea de vizitatori calificati, ceea ce inseamna atragerea de utilizatori care sunt interesati sa cumpere sau sa lucreze cu respectiva companie si au sanse mult mai mari de a deveni clienti.

Vanzari scazute

Scopul majoritatii eforturilor de marketing este, in ultima instanta, de a atrage noi clienti si de a genera vanzari. Indiferent daca utilizati metode traditionale sau online, scopul final ideal este cresterea veniturilor. Prin atragerea de trafic organic, puteti spori vanzarile companiei. Lead-urile generate de cautare au o rata apropiata de aproape 15%, care este mult mai mare decat cele mai multe metode traditionale de marketing. De fapt, cele mai multe afaceri nisate se desfasoara in online, deoarece prin cuvintele cheie, publicul vizat va sti exact cine si ce ofera, iar produsele si serviciile sunt mult mai bine promovate fata de marketing-ul traditional care pe de asupra genereaza si costuri semnificative, insa rezultatele nu acopera, de cele mai multe ori, investitia.

Costuri mari de marketing

Fiecare afacerist doreste o modalitate rentabila de a atrage vizitatori si clienti. Pentru multe companii si intreprinzatori, aceste costuri sunt prohibitive. Optimizarea SEO le permite sa concureze cu bugete de marketing mai mari si sa genereze suficienti clienti si suficiente vanzari pentru a ramane in top si chiar sa prospere. Afacerile incep si cunosc o evolutie fulminanta in online, deoarece optimizarea SEO le face mai vizibile pentru ca in final sa prospere, iar investitia sa fie amortizata in cel mai scurt timp. Acesta pare sa fie principalul motiv pentru care afaceristii isi muta activitatea in online si primul care ii determina sa si ramana aici, iar campaniile de promovare oferite de Ultra SEO ajung sa coste uneori un sfert sau cel mult jumatate din campaniile de marketing traditional.

In sensul cel mai general, optimizarea SEO este implementata pentru a atrage vizitatorii intr-un site web. Prin atragerea acestor utilizatori, puteti obtine mai multi clienti si puteti face mai multe vanzari, cu costuri de marketing relativ scazute. Prin optimizarea SEO, puteti ajunge cu precizie la publicul tinta, oferindu-i ce si cand are nevoie de produsele si serviciile promovate de companie, generand, in acest fel, un istoric pe care motorul de cautare Google il va inregistra si pe care il va folosi ca factor de incredere pentru activitatea promovata de specificul business-ului.

Lasa un comentariu